Κάψιμο θερμίδων μετά τις γιορτές: Τα 10 καλύτερα είδη ασκήσεων

Κάψιμο θερμίδων μετά τις γιορτές: Τα 10 καλύτερα είδη ασκήσεων

Περπάτημα, σχοινάκι, ρακέτες ή αερόμπικ; Όλοι οι τύποι άσκησης ωφελούν, αλλά ποιοι είναι οι πιο αποτελεσματικοί για την απώλεια βάρους;

Μήπως καλωσορίσατε τη νέα χρονιά λίγο βαρύτεροι από όσο αφήσατε την προηγούμενη; Τελικά το τρίτο μελομακάρονο την ημέρα ή το δεύτερο ποτήρι κρασί ήταν πλεονασμός; Τώρα που το ξανασκέφτεστε, μήπως θα έπρεπε να έχετε κάνει τις εξωτερικές δουλειές με τα πόδια, ώστε να «ξεκολλήσετε» και λίγο από την καρέκλα;

Μην απογοητεύεστε, δεν είστε οι μόνοι που στην αναμέτρηση με τη ζυγαριά βγήκατε χαμένοι. Άλλωστε όπως έχουμε ξαναγράψει ένα με δύο παραπανίσια κιλά είναι αναμενόμενα μετά την μακρύτερη –και γευστικότερη– εορταστική περίοδο του χρόνου.

Ποιος είναι όμως ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγείτε από αυτά; Σύμφωνα με τους ειδικούς, το μυστικό βρίσκεται όχι μόνο στη μείωση των θερμίδων που καταναλώνετε, αλλά και στην αύξηση της σωματικής σας δραστηριότητας. Για να κάψετε λοιπόν τις θερμίδες, πρέπει να σηκωθείτε από την καρέκλα!

cycling0

CC0 licence via pexels.com

Πώς να κάψετε μερικές θερμίδες παραπάνω;

Βάλτε το περπάτημα στην καθημερινότητά σας

Ένα άτομο γύρω στα 90 κιλά, με έναν αργό περίπατο μπορεί να κάψει περίπου 255 θερμίδες την ώρα, ενώ αν αποφασίσετε να «ανεβάσετε» ταχύτητα, μπορείτε να κάψετε μέχρι και 390 θερμίδες μετά από μία ώρα γρήγορο περπάτημα.

Αρχίστε το ποδήλατο

Με μία ώρα ποδήλατο σε χαλαρούς ρυθμούς, δηλαδή με ταχύτητα γύρω στα 4,5-5 χιλιόμετρα, μπορείτε να κάψετε μέχρι 290* θερμίδες την ώρα.

Κάντε αεροβική γυμναστική

Η χαμηλής έντασης αεροβική γυμναστική καίει περίπου 365* θερμίδες την ώρα. Είναι διασκεδαστική, βοηθάει στην καταπολέμηση του άγχους και έχει περισσότερα οφέλη για την υγεία σας από όσα μπορείτε να φανταστείτε.

Video credit: Leslie Sansone

Δεν έχετε χρόνο για να περπατήσετε έξω; Μήπως βαριέστε ή κρυώνετε; Δοκιμάστε το περπάτημα στο σπίτι και δείτε την καθημερινότητά σας να αλλάζει.

Κολυμπήστε

Οι χαλαρές ή μέτριες διαδρομές στην πισίνα για μία ώρα αποδεδειγμένα οδηγούν σε απώλεια έως και 423* θερμίδων την ώρα.

Πάρτε τα βουνά

Η πεζοπορία μπορεί να σας φτιάξει τη διάθεση και να σας βοηθήσει να κάψετε μέχρι και 438* θερμίδες την ώρα.

Ρίξτε το στο σκοινάκι

Μια ώρα σκοινάκι δεν είναι εύκολη υπόθεση, αν όμως το καταφέρετε στο τέλος θα έχετε κάψει περίπου 1.000 θερμίδες!

Δοκιμάστε την Hatha yoga

Η Hatha yoga είναι το πιο διαδεδομένο είδος γιόγκα στη δύση. Δρα ευεργετικά στον οργανισμό και περιλαμβάνει σωματική άσκηση, αναπνοές και χαλάρωση. Με μία ώρα Hatha yoga θα κάψετε περίπου 228 θερμίδες.

Video credit: Boho Beautiful

Η Hatha Yoga είναι μία από τις πιο βατές πρακτικές άσκησης για το σώμα και το πνεύμα, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, σωματότυπου. Δοκιμάστε τη ακόμη και αν είστε εντελώς αρχάριοι.

Παίξτε Bowling

Με μία ώρα bowling όχι μόνο θα διασκεδάσετε με τους φίλους σας, αλλά θα κάψετε και 273 θερμίδες.

Πιάστε τις ρακέτες

Μια ώρα Racquetball σε εσωτερικό χώρο καίει 637 θερμίδες, ενώ αν παίξετε μία ώρα τένις, τόσο εσείς όσο και ο παρτενέρ σας, ενδέχεται να κάψετε μέχρι και 728 θερμίδες.

Βάλτε καλάθι

Με έναν ωριαίο αγώνα μπάσκετ, τόσο εσείς όσο και οι συμπαίκτες σας μπορείτε να κάψετε μέχρι και 728 θερμίδες.

CC0 licence via rawpixel.com

Όποιο είδος άσκησης και αν επιλέξετε, ανάλογα με τις περιστάσεις και τη φυσική σας κατάσταση, μην αμελήσετε να συμβουλευτείτε και το γιατρό σας. Το πιο σημαντικό είναι να απολαμβάνετε τόσο την αγαπημένη σας αθλητική δραστηριότητα, ώστε να μη βλέπετε την ώρα να σηκωθείτε από την καρέκλα!

*Ενδεικτική τιμή θερμίδων για έναν ενήλικο κανονικού ύψους και βάρους γύρω στα 73 κιλά (πηγή Mayo Clinic)

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Η πιο προηγμένη επιστημονική έρευνα, η πιο εξελιγμένη τεχνολογία αλλά και η πιο πολύπλοκη εφεύρεση υπηρετούν τον ίδιο σκοπό, να κάνουν την καθημερινότητά μας απλούστερη και ευκολότερη. Με δυο λόγια να ομορφύνουν τη ζωή μας!

Αυτή είναι η πηγή απ την οποία αντλούμε μελάνι για τις πένες αυτού του blog. Αν και πολλές φορές αρκεί ένα μολύβι για να γράφουμε… και στο φεγγάρι.