Οι γυναίκες που πίνουν τακτικά καφέ έχουν λιγότερο σωματικό λίπος

Οι γυναίκες που πίνουν τακτικά καφέ έχουν λιγότερο σωματικό λίπος

Η επιστημονική μελέτη που συνδέει την τακτική κατανάλωση καφέ με χαμηλότερα ποσοστά λίπους

Ο καφές είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πλέον αγαπημένα ροφήματα στον κόσμο και πολλοί «ορκίζονται» στις διεγερτικές και αναζωογονητικές ιδιότητές του, προκειμένου να ξεκινήσουν αλλά και να ολοκληρώσουν δυναμικά και αποδοτικά την ημέρα τους. Πλέον, οι ευεργετικές ιδιότητες του καφέ, συσχετίζονται και με την εμφάνιση χαμηλότερων ποσοστών λίπους, ιδιαίτερα στις γυναίκες.

2-3 καφέδες την ημέρα, το λίπος κάνουν πέρα!

Οι γυναίκες που πίνουν 2-3 φλιτζάνια καφέ την ημέρα, εμφανίζουν χαμηλότερο σωματικό και κοιλιακό λίπος, σε σχέση με εκείνες που πίνουν λιγότερο ή καθόλου καφέ, σύμφωνα με νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Anglia Ruskin που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό The Journal of Nutrition.

Photo credit: CC0 licence via pexels.com

Ειδικότερα, από τη μελέτη διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες ηλικίας 20-44 ετών, που ανέφεραν ότι έπιναν δύο με τρία φλιτζάνια καφέ καθημερινά, είχαν 3,4% λιγότερο σωματικό λίπος από τις γυναίκες που δεν έπιναν καφέ, ενώ στις γυναίκες ηλικίας 45-69 ετών, που ανέφεραν ότι καταναλώνουν τέσσερα ή περισσότερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα, το ποσοστό ανήλθε σε 4,1%. Συνολικά, για τις γυναίκες όλων των ηλικιών, το μέσο ποσοστό σωματικού λίπους ήταν 2,8% χαμηλότερο για εκείνες που έπιναν δύο έως τρία φλιτζάνια καφέ την ημέρα.

Τα ευρήματα ήταν συνεπή ανεξάρτητα εάν ο καφές ήταν κανονικός ή ντεκαφεϊνέ, μεταξύ καπνιστών και μη καπνιστών, καθώς και μεταξύ όσων πάσχουν από χρόνιες ασθένειες σε σύγκριση με εκείνους που έχουν καλή υγεία.

CC0 licence via rawpixel.com

Τι έδειξε η μελέτη για τους άνδρες

Οι άνδρες που συμμετείχαν στη μελέτη και έπιναν καφέ, είχαν επίσης χαμηλότερα ποσοστά λίπους (τόσο συνολικά όσο και κοιλιακού λίπους), αλλά τα ευρήματα δεν έδειξαν τόσο αξιόλογη διαφοροποίηση όσο η αντίστοιχη που παρατηρήθηκε στις γυναίκες. Ειδικότερα, οι άνδρες ηλικίας 20-44 που έπιναν 2-3 φλιτζάνια την ημέρα είχαν 1,3% λιγότερο ολικό λίπος και 1,8% λιγότερο κοιλιακό λίπος, σε σύγκριση με εκείνους που δεν κατανάλωναν καφέ.

ΕΧΕΙ Ο ΚΑΦΕΣ ΒΙΟΕΝΕΡΓΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ;

Ο κύριος συγγραφέας της μελέτης, Δρ. Lee Smith από το Πανεπιστήμιο Anglia Ruskin, επεσήμανε πως η έρευνα δείχνει ότι μπορεί να υπάρχουν βιοενεργά συστατικά στον καφέ, εκτός από την καφεΐνη, που ρυθμίζουν το βάρος και τα οποία θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας.

Με τον όρο βιοενεργά ή βιοδραστικά συστατικά, η σύγχρονη επιστήμη περιγράφει ουσίες, όπως η καφεΐνη, που βρίσκονται σε συμβατικά τρόφιμα και που αποδεικνύεται από μελέτες ότι συμβάλλουν στη βελτίωση της υγείας του ανθρώπου.

Μήπως ήρθε η ώρα για ένα καφεδάκι ακόμα;

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Η πιο προηγμένη επιστημονική έρευνα, η πιο εξελιγμένη τεχνολογία αλλά και η πιο πολύπλοκη εφεύρεση υπηρετούν τον ίδιο σκοπό, να κάνουν την καθημερινότητά μας απλούστερη και ευκολότερη. Με δυο λόγια να ομορφύνουν τη ζωή μας!

Αυτή είναι η πηγή απ την οποία αντλούμε μελάνι για τις πένες αυτού του blog. Αν και πολλές φορές αρκεί ένα μολύβι για να γράφουμε… και στο φεγγάρι.