10 tips που βελτιώνουν την υγεία σε λιγότερο από 1 λεπτό

10 tips που βελτιώνουν την υγεία σε λιγότερο από 1 λεπτό

Αν και η διατήρηση ενός καλού επιπέδου υγείας είναι μια μαραθώνια προσπάθεια, ωστόσο υπάρχουν ορισμένες συνήθειες που μπορούν να ενισχύσουν την υγεία σας σε μόλις 60 δευτερόλεπτα. Έχετε ένα λεπτό;

Πιείτε νερό το πρωί

Ένα μεγάλο ποτήρι νερό, αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα, όταν το στομάχι είναι άδειο, όχι μόνο θα σας ενυδατώσει αλλά έχει και πολλά ακόμη σημαντικά οφέλη για την υγεία σας. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, αποτοξινώνει, ενισχύει την ενεργητικότητα και την εγκεφαλική λειτουργία και προκαλεί κορεσμό περιορίζοντας το αίσθημα πείνας.

final_1

Photo by Shiny Diamond from Pexels

Χρησιμοποιήστε οδοντικό νήμα ή βουρτσάκι

Η καθημερινή χρήση οδοντικού νήματος είναι μια συνήθεια που συμπληρώνει το βούρτσισμα των δοντιών και συμβάλλει σημαντικά στην καλή στοματική υγιεινή. Με την καθημερινή εξάσκηση, θα είστε γρήγορα σε θέση να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά το οδοντόνημα σε λιγότερο από ένα λεπτό, προστατεύοντας τα δόντια και τα ούλα σας.

Κάντε πλύσεις με στοματικό διάλυμα

Η πλύση με στοματικό διάλυμα δύο φορές την ημέρα για τριάντα δευτερόλεπτα, είναι μια ακόμη συνήθεια που συμβάλλει στην καλή στοματική υγιεινή και προσφέρει αίσθηση φρεσκάδας.

Βάλτε αντηλιακό

Αφιερώστε ένα λεπτό από τις πρωινές σας συνήθειες προκειμένου να προστατεύσετε την επιδερμίδα σας, ειδικά αν σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε δραστηριότητες σε εξωτερικό χώρο. Απλώστε αντηλιακό στο πρόσωπο και σε σημεία του σώματος που είναι εκτεθειμένα όπως τα χέρια και ο λαιμός, και προστατεύστε το δέρμα σας από τον καρκίνο αλλά και την πρόωρη γήρανση.

final_2

CC0 licence via pexels.com

Βράστε πράσινο τσάι

Για πολλές ποικιλίες πράσινου τσαγιού, ένα λεπτό βράσιμο είναι το μόνο που χρειάζεστε για να ετοιμάσετε ένα ρόφημα που τονώνει και ενισχύει την καλή υγεία. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η κατανάλωση πράσινου τσαγιού, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Καθαρίστε ένα φρούτο & ένα λαχανικό για σνακ

Η προσθήκη φρούτων και λαχανικών στην καθημερινή διατροφή σας, είναι ένας εύκολος τρόπος για να αυξήσετε την πρόσληψη φυτικών ινών, βιταμινών και μετάλλων, τα οποία έχουν μία πληθώρα ευεργετικών ιδιοτήτων τόσο για τη σωματική όσο και την ψυχική σας υγεία.

Ανεβοκατεβείτε τη σκάλα

Αν ανεβοκατεβείτε τη σκάλα με γρήγορο ρυθμό, για ένα λεπτό κάθε ημέρα, τρεις φορές την εβδομάδα και για έξι εβδομάδες, θα βελτιώσετε τη φυσική κατάσταση της καρδιάς σας, κατά περίπου 5%, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη.

CC0 licence via pexels.com

Χαμηλώστε τα φώτα

Μόλις ο ήλιος δύσει, προσαρμόστε και τη φωτεινότητα στο εσωτερικό του σπιτιού σας, χαμηλώνοντας τα φώτα. Σύμφωνα με μελέτη, η έκθεση σε έντονο φωτισμό, μεταξύ σούρουπου και ύπνου, καταστέλλει έντονα τα επίπεδα της μελατονίνης και μπορεί να επηρεάσει φυσιολογικές διεργασίες όπως η υπνηλία, μεταξύ άλλων.

Στεγνώστε καλά τα χέρια σας

Το συχνό και επιμελές πλύσιμο των χεριών, είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους ώστε να προστατευτείτε από τα μικρόβια. Ωστόσο και το καλό στέγνωμα των χεριών είναι εξίσου σημαντικό, διότι η μετάδοση βακτηρίων είναι πιο πιθανό να συμβεί από υγρό παρά από στεγνό δέρμα. Ως εκ τούτου, κάθε φορά που πλένετε τα χέρια σας για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα όπως συνιστούν οι ειδικοί, αφιερώστε αντίστοιχο χρόνο στο καλό στέγνωμά τους.

Κάντε ασκήσεις Kegel

Κάθε φορά που κολλάτε σε ένα φανάρι, περιμένετε σε μια ουρά ή απλά έχετε ένα λεπτό ελεύθερο, κάντε πυελικές ασκήσεις Kegel. Πρόκειται για επαναλαμβανόμενες συσφίξεις και χαλαρώσεις των μυών του πυελικού εδάφους που ενδυναμώνουν τους σχετικούς μυς και μεταξύ άλλων, προλαμβάνουν την ακράτεια τόσο για γυναίκες όσο και για άνδρες.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Η πιο προηγμένη επιστημονική έρευνα, η πιο εξελιγμένη τεχνολογία αλλά και η πιο πολύπλοκη εφεύρεση υπηρετούν τον ίδιο σκοπό, να κάνουν την καθημερινότητά μας απλούστερη και ευκολότερη. Με δυο λόγια να ομορφύνουν τη ζωή μας!

Αυτή είναι η πηγή απ την οποία αντλούμε μελάνι για τις πένες αυτού του blog. Αν και πολλές φορές αρκεί ένα μολύβι για να γράφουμε… και στο φεγγάρι.